czwartek, 2 września 2010

Lubie...

Kilka dni temu otrzymalam zaproszenia do zabawy, ktora juz dzis chyba wszyscy znacie...
Dziekuje...


Agatce
Atenie
Elzuni
Malgosi

A oto i czas na towarzyszace zagadnieniu zasady...

1.Napisz kto Cie zaprosil do zabawy,
2.Wymien 10 rzeczy, ktore lubisz,
3.Zapros kolejnych 10 oso i poinformuj je komentarzem.

Hm...moje "lubie" najczesciej wzrasta do poziomu "uwielbiam" i przyznam szczerze,ze z trudem wybralam tych zaledwie kilka rzeczy...

Uwielbiam...

...gdy na twarzy bliskich mi osob pojawia sie usmiech...

...muzyke...uwielbiam grac i cieszyc sie wydobywanymi dzwiekami, sluchac, spiewac...

...haft,proces powstawania w mojej glowie nowych pomyslow, chwile, gdy z gaszcza nitek wylania sie zarys jakiejs postaci lub przedmiotu...

...historie...i niemal wszystko co z nia zwiazane...ksiazki o tej tematyce, filmy, artykuly, Styl wiktorianski, Styl Ludwikow, antyki...

...glos Josha Grobana and "You raise me up"...(jesli macie dosc cierpliwosci mozecie wlasnie teraz ze mna jej posluchac:)

...spedzac czas w bibliotece...(za kazdym razem opuszczam ja z fascynujacymi materialami:)

...przygladac sie, na codzien niezauwazalnym drobiazgom...(pokrytej rosa pajeczynie, misternie wykonanym przedmiotom...)

...roze...zapach i kolory jesieni...budzaca sie do zycia przyrode wiosna....

...to miejsce...bo dzieki niemu mam nieprzenikniona i niepowtarzalna mozliwosc kontaktu i przezywania swoich pasji z Wami, Moi Drodzy...

Wiele z Was juz wzielo udzial w zabawie, wiele lada chwila podzieli sie z nami swoimi spostrzezeniami... w zwiazku z moim nieco opoznionym udzialem,zapraszam wszystkie osoby, ktorych blogi umiescilam w swoich zakladkach, a ktore jeszcze nie opowiedzialy nam o tym co lubia...

5 komentarzy:

  1. Naprawde bardzofajna zabawa, wiele mozna sie dowiedziec, moje lubie sa podobne do Twoich, zapomnialam napisac ze tez lubie historie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam i mam wrażenie, że zapisałaś moje myśli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam bibliotekę, zapach starych ksiażek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu zapraszam na mojego bloga. Z Twoimi koronami uszyłam....
    Zapraszam zobacz!
    Dziękuję za wzorek!
    Natali już też niedużo brakuje. Niedługo i ją pokażę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. А Вас можно пригласить в игру?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails